Plată și livrare

Magazinul online www.lovelyhome.ro pune clienților săi la dispoziție următoarele metode de plată:

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)

În cazul opțiunii de plată "Online prin card bancar" veți fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți unde veți completa un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră.

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizațiile de carduri Visa/MasterCard și care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.

"3-D Secure" asigură în primul rând ca nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la deținătorul de card!
Plata prin transfer bancar/ordin de plată - după înregistrarea comenzii, veți primi toate informațiile necesare pentru completarea ordinului de plată. Livrarea comenzii dumneavoastră va fi efectuată după confirmarea plății. Pentru a grăbi procesul, vă rugăm să ne trimiteți o copie după ordinul de plată pe adresa de e-mail comenzi@lovelyhome.ro sau una dintre adresele utilizate pentru confirmarea comenzii.

Plata prin transfer bancar

Plata produselor comandate pe www.lovelyhome.ro se poate efectua prin transfer bancar/ordin de plată în baza facturii emise de vânzător. La confirmarea comenzii, cumparatorul achita 30% din valoare, urmand ca pana la livrarea efectiva a produselor sa achite diferenta de plata.

Plata în rate fără dobândă

Îți oferim posibilitatea de a achiziționa produsele preferate de pe LovelyHome, utilizând opțiunea plății cu cardul de credit, în 3 rate fără dobândă.  Plata se va face în condiții de deplină securitate, prin intermediul procesatorului de plăți EuPlatesc.ro.

Pot fi achiziționate cu cardul de credit toate produsele, inclusiv cele care beneficiază de o reducere de preț.

BANCA TRANSILVANIA

bt.jpg

BRD FINANCE

brd.jpg

BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ

PIRAEUS BANK

pireus.jpg

ALPHA BANK

Care sunt condițiile de livrare?

Livrarea este GRATUITĂ, indiferent de greutate, pentru comenzi având valoarea totală peste 1000 de lei (TVA inclus). Pentru comenzi mai mici de 1000 de lei, costul de livrare va fi comunicat după confirmarea fiecărei comenzi. În cazul în care clientul doreşte ca produsele conţinute iniţial în aceeaşi comandă să fie expediate separat, se aplică un cost de transport stabilit pentru fiecare trimitere suplimentară.
Regulile pentru costul de transport de mai sus sunt valabile pentru localităţile aflate sub acoperirea directă a firmelor de curierat. În rarele situaţii în care localitatea de destinaţie nu este sub acoperirea directă a firmei de curierat, se vor percepe taxe adiţionale în funcţie de numărul de kilometri suplimentari de parcurs până la dvs. Desigur, vă vom înştiinţa despre acest fapt înainte de expedierea produselor.
Momentan, produsele de pe www.lovelyhome.ro se livrează doar pe teritoriul României.

Pentru toate produsele, termenul mediu de livrare este între 2 - 4 săptămâni de la primirea comenzii.

Menționăm că atât termenul de livrare și costul livrării va fi comunicat în momentul validării comenzii, de către prestator. Termenul de livrare poate să fie mai mare în cazul produselor care nu sunt pe stoc.

În cazul pieselor de mobilă de mari dimensiuni, produsele vor fi livrate până în faţa imobilului în care clientul îşi are domiciliul sau sediul.
În momentul recepției produselor vă rugăm să verificați coletul înaintea semnării/plății coletului, în prezența reprezentantului firmei de curierat. În cazul în care semnalați deteriorări ale ambalajului, este important să ne contactați telefonic. Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună. Factura constituie contractul de vânzare/cumpărare conform legislației române în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform(e) cu comanda și cu nevoile acestuia.

Prestatorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de prestator care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majoră conform uzanțelor legii românești.
Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de prestator față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de prestator de la acest client.